Hozzászólások
Ezt a logikát követi a Google AdWords és a kapcsolódó Website Optimizer is. Az AdWords-ben a szöveges vagy banner hirdetésekből fel lehet tolni sokat, és egy idő után eldől melyik a legjobb. A Website Optimizer pedig használható úgy is, hogy az egyes elemeket a Google-hoz töltö fel az ember, és az oldalba csak kódokat tesz (az adott elem elé és mögé). Majd a látogatók más és más verziókat látnak. A végén kiderül hogy mely elem van hatással a konverzióra, mely elem nem, ráadásul az egyes verziók közül melyik jobb vagy rosszabb mint az eredeti. Egy ügyesen kialakított AdWords kampány egyben jó piac- és weboldal kutatás is, csak használni és elemezni kell.
#1 Raha (Honlap) az alábbi időpontban 2008-04-04 10:28
Teljesen igazad van, az Adwords nagyon hatékony eszköz ilyenre is.
#1.1 Lévai Richárd (Honlap) az alábbi időpontban 2008-04-04 10:56
Raha, Valóban így van, de ez is a „vége” a dolognak, mert ez is ott kezdődik, hogy kulcskifejezést keresünk. Először gondolatainkban, aztán online eszközökkel, aztán kapcsolódo kifejezéseket, szinonimákat, aztán ezeket rangsoroljuk… (a kampány alatt játszatunk ezekkel) Gyakran már itt kezdődnek a gondok, mert az értékesítő, értékesítő fejjel gondolkodik! Pedig egész „egyszerűen”, csak azt kellene végig gondolnunk, mit írnék a keresőbe, ha ezt a terméket keresném! Arról nem is beszélve, hogy kevesen keresnek konkrét dolgot, megoldást, ötletet, lehetőséget, sikertippeket keresünk. Ha én kiszolgálóként adatokkal, paraméterekkel és üzleti koncepció nélkül kilóra el akarok adni az necces… Üdv: István Ui.: kulcskifejezés kiválasztásnál érdemes a gyakori elgépeléseket, helyesírási hibákat is tesztelni. Uui: nem csak a reklámunk, marketingünk Főelemeit, címsor, alcím, szöveg… Hanem egyes kulcskifejezések mennyire szolgálják a konverziós szándékainkat.
#1.2 Karrier Máshogyan... (Honlap) az alábbi időpontban 2008-04-04 11:21
Richárd, Ez már a a dolog vége, mármint a kampány akár PPC, akár hírlevélszponzoráció, de ha offline médiamegjelenés akkor is. A főleg a „kicsiknél” ahol nem mindegy mire, mennyit és milyen hatékonysággal költünk. Pont ott hiányzik, az eleje a cél meghatározás. Mi a célom? Kapcsolatfelvétel, hírlevél feliratkozás, esetleg egy tranzakaició lezárás (egy lépcsős értékesítés). Hiába kiváló a marketing szövegem a kampányban, ha nincs célom esetleg nem a legjobb az adott területen, az adott ajánlathoz. Vagy OK a szöveg, van célom, de a konverzióm nem elég hatékony, mondjuk mert feliratkoztatni kellene hatékonyan, nevelni a látogatóim, aztán eladni. Másik szempont a kampány hiánya, jó esetben kimegy egy mondom EGY, hírlevél, DM… Tehát már gyakran a kampány gondolata is hiányzik, nem hogy egy stratégia, sőt eredmények mérése… A PPC tán annyiban másabb, hogy ott már általános a kampány gondolat, bár a megközelítése néha hibás, de saját hibáinkból is tanulhatunk. „Ha a kampányoldal és a reklám üzenete, mondanivalója összevág, akkor a leghatékonyabb a dolog, de ha például spórolni akarunk azzal, hogy a három kampányoldalunkhoz csak egy reklámot írunk, akkor óriási hibát követhetünk el.” Richárd itt mire gondolsz? Önmagáért minek két vagy több kampány oldal?! Szerintem ahány réteget akarunk megcélozni annyi kampány oldal, annyi, szövegezés, gondolattársítás esetleg adott esetben más-más konverzió. De ehez ismernünk kell a célunk, a közönségünk… Üdv: István
#2 Karrier Máshogyan... (Honlap) az alábbi időpontban 2008-04-04 11:06
Korrektúra: Uui: nem csak a reklámunk, marketingünk Főelemeit, címsor, alcím, szöveg Hanem egyes kulcskifejezéseket is tesztelni kell mennyire szolgálják a konverziós szándékainkat. Illetve még egy gondolat: A Kampányoldal legyen = Landing Page azaz fogadó oldal, mert ez sem gyakori koncepció!
#3 Karrier Máshogyan... (Honlap) az alábbi időpontban 2008-04-04 11:29
Hozzászólás hozzáfűzése
Enclosing asterisks marks text as bold (*word*), underscore are made via _word_.
Standard emoticons like :-) and ;-) are converted to images.

To prevent automated Bots from commentspamming, please enter the string you see in the image below in the appropriate input box. Your comment will only be submitted if the strings match. Please ensure that your browser supports and accepts cookies, or your comment cannot be verified correctly.
CAPTCHA