Hozzászólások
@Richárd, Nagyon jó a megközelítésed... - ami nem ad el az árt, ami nem konvertál az felesleges! Gyakran a legnagyobb hiba pont a hibás konverziós cél meghatározása, sőt a cél hiánya, illetve a figyelés és a mérés hiánya, a benchmarkról e nélkül nem is beszélhetünk. - gyakran hibás a média illetve csatorna választás, technikákkal és taktikákkal operálnak gyakran, a kiforrott, minta csoporton tesztelt koncepciók helyett. - Jellemző, hogy nem kampányban gondolkodnak a cégek, vagy ha mégis akkor a kezdeti "eredmények" eltántorítják attól a megrendelőt, hogy még többet fecceljen bele. - másolás helyett adaptáljunk, a célcsoportunk gondolkodását követve marketingezzünk. Taubert István
#1 Alternatív karrier megoldások (Honlap) az alábbi időpontban 2009-02-25 19:16
Igen, István, jó a felsorolás ezek is gyakori hibák.
#1.1 Lévai Richárd (Honlap) az alábbi időpontban 2009-02-26 00:42
Hozzászólás hozzáfűzése
Enclosing asterisks marks text as bold (*word*), underscore are made via _word_.
Standard emoticons like :-) and ;-) are converted to images.

To prevent automated Bots from commentspamming, please enter the string you see in the image below in the appropriate input box. Your comment will only be submitted if the strings match. Please ensure that your browser supports and accepts cookies, or your comment cannot be verified correctly.
CAPTCHA