Hozzászólások
Jó ez az írás a keresőoptimalizálásról. Nem is igen találkoztam még ilyen tekintetben olyan bejegyzéssel, ahol a racionális alapon közelítették volna meg ezt a témát. Sajos az a jellemző, hogy a keresőoptimalizáló cégek azt igérik, hogy gazdag embert csinálnak a kisvállalkozóból 1 hét alatt azzal, hogy pl. 1 db. lényegtelen kulcszóra első lesz.
#1 Atisp (Honlap) az alábbi időpontban 2008-09-02 15:07
Azt gondolom, azért (is) nagyon ül ez a sportos hasonlat, mert ott feketén-fehéren kiderül, hogy ki a profi. Ott senkit nem érdekel, hogy jó napja volt-e a sportolónak, hogy veszekedett-e előtte a férjével/feleségével, hogy mekkora kedve volt aznap versenyezni. Egy dolog számít: hányadik helyen ért célba. Az összes többi a reptéri kutyát sem érdekli, "bullshit", ahogy a művelt német turista mondja. Szintén lényeges eleme az írásnak a "mindenki ért hozzá". Ilyen világban élünk, "mindenki ért mindenhez", azaz egyre nagyobb teret hódit a dilettantizmus. Ennek persze sok oka van, de a legfontosabb talán az (ami szintén említésre került), hogy igazán elmélyedni valamiben - na az kemény. Idő, energia, türelem, fájdalom, lemondás. És ezt csak kevesen vállalják be. Egyre kevesebben. Pedig az, hogy valaki mivel foglalkozik, talán másodlagos ahhoz képest, hogy mennyire mélyült el benne. Hogy a sportos hasonlatról átkössek egy filmes hasonlatra: nincs Oscar-díjas szerep. Oscar-díjas alakítás van. Bocs, ha túl hosszú voltam.
#2 Szabó Gábor (Honlap) az alábbi időpontban 2008-09-02 22:46
Igen, mi is ezt tapasztaljuk, hogy a sokan varázslatot csinálnak ebből a keresőoptimalizálás dologból, és mindenható csodaszerként árusítják. Pedig ez csak egy eszköz a sok közül. A másik nézőpont pedig az, amit Gábor ír, vagyis, hogy mindenki ért hozzá, és ezért születnek rossz megoldások, illetve ezért terjednek hamis képek, torz elképzelések a keresőoptimalizálásról és annak helyéről.
#3 Lévai Richárd (Honlap) az alábbi időpontban 2008-09-08 16:45
Nagyon ötletes, de az ügyfél problematikája kimaradt, pl: ha nem lehet az ügyféllel zöldágra vergődni a: 1. kulcszavak meghatározásában 2. Türelmetlen az ügyfél már 1 hónapon belül 1-10 között szeretne lenni. 3. Tartalom készítési nehézségek és még lehetne sorolni bőven milyen extra elvárások és nehézségeket adnak a megrendelők. A google algoritmus váltása = a sportág szabály módosításával;)
#3.1 András (Honlap) az alábbi időpontban 2008-09-18 14:31
Teljesen jogos, András, az ügyfelet is tanítani kell bizony, de van olyan ügyfél, aki nem a mi ügyfelünk, ha nem lehet vele zöldágra vergődni semmilyen körülmények között.
#3.1.1 Lévai Richárd (Honlap) az alábbi időpontban 2008-09-19 07:48
Hozzászólás hozzáfűzése
Enclosing asterisks marks text as bold (*word*), underscore are made via _word_.
Standard emoticons like :-) and ;-) are converted to images.

To prevent automated Bots from commentspamming, please enter the string you see in the image below in the appropriate input box. Your comment will only be submitted if the strings match. Please ensure that your browser supports and accepts cookies, or your comment cannot be verified correctly.
CAPTCHA